N16 swap
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
N16 swap
Niewiem czy pytac tu czy na RF. Jestem na etapie silnika Di z turbo od dci. Pozostalo mi sprawdzic jak zachowa sie zmienna geometria mechaniczna po podlaniu. Znajac pompe sie zawiode stad pomysl na v6. Wejdzie to pod maske N16? Mam swiadomosc ze to totalna rzezba
Poszukaj sobie w necie na temat 3.0TiD. osuwające się tuleje cylindrowe nie wiadomo kiedy znikający płyn itp.frezeer pisze:Co jest nie tak z tym silnikiem? To ze stare 3,0di jest nieudane to wiem...
takie tam http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... 0-dCi.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Bombel z tego co obserwuje mozna wyrwac kompletny silnik nawet za 6 kola.
Foo benzyna przy moim stylu odpada... Kiedys jezdzilem ga14de i nigdy ponizej 16 nie zszedlem. Z benzyn jezdzilem jeszcze hyundaiem ix35 1.6. Padaka jakich malo 300 pare km na baku. To samo focus ecoboost 125km. Warczy chla i nie jedzie. Duzymi benzynami nie jezdzilem ale podejrzewam ze spalanie by mnie zrujnowalo. Gaz nie wchodzi w gre. Ma byc duzy mocny diesel. Jezeli chodzi o konkurencje to tez jestem zalamany. Seat altea 105km pod moja noga wciagal 10l...
Foo benzyna przy moim stylu odpada... Kiedys jezdzilem ga14de i nigdy ponizej 16 nie zszedlem. Z benzyn jezdzilem jeszcze hyundaiem ix35 1.6. Padaka jakich malo 300 pare km na baku. To samo focus ecoboost 125km. Warczy chla i nie jedzie. Duzymi benzynami nie jezdzilem ale podejrzewam ze spalanie by mnie zrujnowalo. Gaz nie wchodzi w gre. Ma byc duzy mocny diesel. Jezeli chodzi o konkurencje to tez jestem zalamany. Seat altea 105km pod moja noga wciagal 10l...