Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Primera P12 2.2 di - Jakie możliwości jednostki napędowej.

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

gabson
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-06-10, 18:04
Lokalizacja: Kraków

Primera P12 2.2 di - Jakie możliwości jednostki napędowej.

Post autor: gabson » 2015-06-11, 18:05

Witam serdecznie.
Od kilku dni wertuję forum ale niestety na temat P12 di jest strasznie mało informacji.
W związku z tym że w zeszłym roku zrobiłem pompę i wtryski a w tym roku turbawka zaczyna niedomagać i muszę z nią zrobić postanowiłem coś coś dłubnąć przy silniku ponieważ te 126 KM przy kombi to jakaś porażka.
Jak myślicie czy jest sens kupienia turba ze zmienna geometrią ? czy wiązałoby się to z dużymi modyfikacjami.? Czy zrobienie dolotu pomoże a jeżeli tak to co proponujecie?
Tak czy siak będę chciał zrobić program w GCSTunig ale przed tym muszę zrobić porządek z turbem.
Spotkałem się z informacją ze w tych silnikach są już mocno wyżyłowane pompy.
Czy ktoś podejmował się może zaadaptowania jakiejś bardziej wydajnej pompy paliwowej?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Gabson
Pozdrawiam
Gabson

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-06-11, 18:31

Pompa raczej niewymienna. Ale zmienna geometra owszem.

gabson
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-06-10, 18:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gabson » 2015-06-11, 21:41

Wydlalem ci właśnie kolego wczoraj pytanie na PW w sprawie turbawki bo widziałem ze robili cos takiego u siebie.
Czy pomijają katastrofę motoru efekt byl warty zachodu ?
Pozdrawiam
Gabson

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-06-12, 05:11

Efekt jest taki ze mozna plynnie przyspieszyc juz od 1500rpm. Przeplywomierz sam dolewa paliwa z dołu. Zmienia sie charakterystyka motoru. Na zmiennej geometri nie trzeba tak wysoko krecic. Przekladka turbo wbrew pozorom bardzo prosta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”